Arbejd smartere med Dynamics NAV 2017 – Læs om fordelene for din virksomhed

Hvad er Dynamics NAV 2017, og kan dette system hjælpe min virksomhed? For at forstå hvad Dynamics NAV 2017 er, så bliver man nød til at forstå, hvad ERP og CMR systemer er. ERP er en forkortelse af det engelsk begreb Enterprise resource planning. Et ERP system kan være med til at skabe et sammenhæng i dit firma. Dette sammenhæng sker ved, at ERP systemet samler alle de forskellige arbejdsfunktioner i et system. Dette resulterer i, at det ikke længere er nødvendigt at anvende mange forskellige programmer til de forskellige arbejdsområder i virksomheden.
CRM er en forkortelse af det engelske begreb Customer Relationship Management. Dette betyder direkte oversat kunderelationsstyring. Et CRM system indsamler alt dit kundedata og placerer det på et sted. Med et CRM system kan du derved få struktur og overblik over kunderelationer og kundedata og samtidig med dette, så kan dit firma bevare et struktureret overblik over transaktioner fra diverse kunder.
Nu når der er skabt en klar forståelse for begreberne CRM og ERP, så kan du læse mere om, hvordan Dynamics NAV 2017 udnytter disse begreber i næste afsnit.

 

Dynamics NAV 2017 samler CMR og ERP funktionerne

Den måde, hvorpå Dynamics NAV 2017 optimerer din virksomhed, er gennem samlingen af ERP og CMR. Dynamics NAV 2017 indeholder altså både alle de forskellige arbejdsområder, som ERP gør. Og udover dette, så indeholder den virksomhedens kundedata. Dette gør alting mere struktureret for din virksomhed, og det sikrer, at I kan optimere jeres løsninger.
Der er rigtig mange fordele for din virksomhed ved at anvende Dynamics NAV 2017. Nogle af disse fordele kommer til syne i form af funktionalitet, integration og brugeroplevelser. For at gå mere i dybden, så skaber Dynamics NAV et fokus på smidighed og frihed i dets funktioner. Det skaber integration ved at fokusere på nemmere og mere optimale arbejdsmetoder. Og sidst men ikke mindst, så skaber programmet et mere brugervenligt system.
Hvis du vil læse mere funktionerne i Dynamic NAV 2017, så kan du læse videre i næste afsnit eller du kan gøre det her – Dynamics nav 2017 – Mange spændende funktioner

 

Få et indblik i de mange spændende funktioner i Dynamics NAV 2017
Det mest essentielle, når man snakker om udviklingen af Dynamic NAV 2017, er den cloudbaserede løsning. Dette vil sige, at du nemt og simpelt kan tilgå alle filer lige meget, hvor du befinder dig.
Udover dette, så er der flere nye funktioner som for eksempel Smart Notifications, Cashflow og Brick view. Smart Notifications gør det muligt at graduere fejlmeddelelser, så erfarne brugere kan ignorere dem, samtidig med at nyere brugere kan bruge dem til at få mere information. Cash flow giver en nemmere opsætning, som resulterer i en bedre analyse af likviditetsstyring. Brick view giver et bedre overblik gennem webklienten via en ny visning med billede.
Nu er alle informationerne givet, og konklusionen er, at du med fordel kan arbejde smartere med Dynamics NAV 2017.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *